Aktualizacja oprogramowania sklepu
Powiązane usługi

Dedykowane platformy sprzedażowe
Budowa platform sprzedażowych

Dedykowane oprogramowanie
Oprogramowanie na zamówienie

Integracja systemów informatycznych
Integracje z systemami zewnętrznymi

Usprawnienia dla e-commerce
Przyśpieszenie działania sklepu do nawet 1s

Modernizacje e-commerce
Rozbudowa istniejących sklepów internetowych

maintenance sklepów internetowych
Utrzymanie i rozwój sklepów internetowych

PHP Software House
Stała opieka 24/7

stałe wsparcie programistyczne
Reakcja na awarie do 2h

Programiści PHP
Naprawa błędów

Programista Prestashop
Wsparcie dla sklepów Prestashop

Programista WooCommerce
Wsparcie dla sklepów Woocommerce

Programista Sylius
Wsparcie dla sklepów Sylius

programiści php
Pogotowie kryzysowe
Umów konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie
Zalety aktualnego oprogramowania sklepu
-
BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM
Przestarzałe oprogramowanie, nieposiadające najnowszych zabezpieczeń, jest bardziej narażone na ataki hackerskie czy wyciek danych. Zadbaj o bezpieczeństwo oferowanych przez Twoją firmę rozwiązań. Innovation Software zapewni kompleksowe wsparcie podczas aktualizowania i wdrażania zabezpieczeń w Twojej aplikacji, sklepie internetowym czy systemie. -
TWOJA CYFROWA WIZYTÓWKA
Twój sklep internetowy, to miejsce styku klienta i firmy. Zmodernizowany sklep e-commerce pozwali wyróżnić się Twojemu biznesowi na tle innych. Zadbamy o to, aby był przejrzysty, intuicyjny, łatwy w obsłudze, przyjemny dla oka i kompatybilny z urządzeniami mobilnymi i stacjonarnymi. -
NOWE FUNKCJONALNOŚCI
Nowsza wersja oprogramowania często idzie w parze z nowymi funkcjonalnościami i możliwościami, które będziesz mógł zaimplementować w Twoim sklepie internetowym. -
SZYBSZE ŁADOWANIE SKLEPU
Sklep posiadający zaktualizowane oprogramowanie z reguły będzie ładował się szybciej, co znacznie wpłynie na komfort dokonywania zakupów on-line.
Blog
Utrzymanie i rozwój aplikacji mobilnych i webowych – dobry maintenance w IT to podstawa!
Własna aplikacja to już niemal obowiązek dla praktycznie każdej firmy. Takie rozwiązania mogą znacznie ułatwić codzienną działalność, a także oferować wiele korzyści dla użytkowników. Aby stale generować przychody, niezbędne będzie m.in. odpowiednie utrzymanie aplikacji – przedstawiamy sprawdzone metody, dzięki którym można liczyć na najlepsze efekty. Metody na utrzymanie i rozwój istniejących aplikacji Odpowiednie utrzymanie aplikacji mobilnej czy webowej to kluczowa kwestia dla jej funkcjonalności i popularności. Warto zaznaczyć, że każdy program może zawierać błędy wykryte dopiero przy dłuższym użytkowaniu lub na przykład przestać działać wskutek aktualizacji systemu. Jak powinno wyglądać zarządzanie aplikacjami, by uniknąć tego typu problemów? Dlaczego warto zadbać o maintenance aplikacji mobilnej? App development to nie tylko samo przygotowanie określonego rozwiązania, lecz także zachowanie jego funkcjonalności i stabilności po wypuszczeniu go na rynek. To istotna kwestia m.in. ze względu na kompatybilność – app developer musi nadążać za zmianami w systemach iOS i Android, aby aplikacja mogła w ogóle działać. To jednak nie wszystko: równie ważną kwestią są potrzeby i potencjalne problemy użytkowników. W pierwszej kolejności to właśnie oni będą w stanie wyłapać błędy funkcjonalne i techniczne, które należy jak najszybciej poprawiać. Stały rozwój aplikacji mobilnej rzutuje także na zaufanie do firmy – ignorowanie feedbacku może prowadzić do utraty użytkowników, a tym samym spadku dochodów. Aktualizowana aplikacja to najlepsza aplikacja Regularne aktualizacje oraz dbanie o jak najlepszą optymalizację, kompatybilność, czy bezpieczeństwo aplikacji to sprawdzone sposoby, by przyciągnąć nowych użytkowników i utrzymać obecnych klientów. To kluczowy czynnik, dla którego utrzymanie aplikacji mobilnej jest tak ważne – co istotne, podobne cele pozwala zrealizować odpowiedni maintenance również w przypadku aplikacji webowej. W ten sposób można zadbać o to, by dane rozwiązanie – zarówno płatne, jak i utrzymywane z reklam – mogło stale przynosić zysk. Kompatybilność z różnymi urządzeniami Zgodność z różnymi sprzętami to bardzo istotny element dobrze utrzymanej aplikacji. Planując prace utrzymaniowo-rozwojowe na aplikacjach, należy pamiętać o dostosowaniu układu do rozdzielczości i charakterystyki urządzenia, by umożliwić korzystanie z danego rozwiązania bez ograniczeń. Aktualnie istnieje coraz więcej technologii, które pozwalają na przygotowanie jednej aplikacji na kilka systemów, dzięki czemu utrzymanie odpowiedniej architektury i czytelnego kodu staje się coraz prostsze. To ważna kwestia, szczególnie gdy chodzi o rozwój wybranych aplikacji, które muszą być dostosowane zarówno do sprzętów mobilnych, jak i komputerów. Nieco inaczej wygląda kwestia aplikacji desktopowych, przy których przygotowanie konkretnego layoutu do różnych formatów ekranu ma mniejsze znaczenie. Wciąż jednak należy zwrócić uwagę na różnice pomiędzy poszczególnymi systemami operacyjnymi i specyfikacją urządzeń – zarządzanie aplikacją tego typu musi uwzględniać dostosowanie się do potrzeb użytkowników m.in. pod tym względem. Bezpieczeństwo aplikacji i gromadzonych danych Obecnie ogromna część procesów – zwłaszcza w kontekście usług online – odbywa się z wykorzystaniem wrażliwych danych użytkowników. Niezależnie od tego, czy chodzi o utrzymanie aplikacji webowej czy mobilnej, bezpieczeństwo powinno zatem znaleźć się na pierwszym miejscu. Należy zadbać o ochronę przed cyberatakami, a także odpowiednie szyfrowanie wszelkich prywatnych informacji. Do tego istotne będzie spełnienie wymogów prawnych. W Europie główną rolę odgrywa tutaj RODO, jednak podczas przygotowywania rozwiązań dla innych regionów niekiedy potrzebne będzie dostosowanie się do innych przepisów. Utrzymanie aplikacji obejmuje obecnie nie tylko aktualizowanie jej funkcjonalności, lecz także wprowadzanie zmian wynikających z regulacji prawnych. Przenoszenie aplikacji na nowy silnik lub oprogramowanie Niekiedy koniecznie będzie wprowadzenie znaczących zmian w działaniu aplikacji, które mogą wiązać się m.in. z nowymi wymogami w zakresie bezpieczeństwa, kompatybilności czy funkcjonalności. Na szczęście nie zawsze oznacza to konieczność wykonania całej pracy od zera. Zamiast tego można po prostu przenieść obecne rozwiązanie na nowe oprogramowanie lub inny silnik – najlepszym sposobem, by to zrobić, jest wsparcie programistyczne od firm typu software house. Język pisanej aplikacji ma znaczenie Aby zadbać o sprawny rozwój istniejących aplikacji, wiele firm stawia na wsparcie programistyczne zewnętrznych partnerów. Aby wybrać odpowiedniego partnera w tym zakresie, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na język, w którym przygotowane zostało dane rozwiązanie. Sporą popularnością cieszą się m.in. frameworki PHP, takie jak Laravel czy Symfony, które są wykorzystywane szczególnie w kontekście aplikacji webowych. Szukając firmy oferującej profesjonalne utrzymanie aplikacji Laravel lub utrzymanie aplikacji Symfony, można liczyć na solidne wsparcie od różnych firm – jedną z nich jest Innovation Software. Przejmowanie opieki programistycznej nad aplikacją przez Innovation Software Stałe wsparcie programistyczne to jedna z najistotniejszych czynności już po zakończeniu projektu. Jeżeli jako klient nie jesteś zadowolony z dotychczasowej współpracy, warto rozważyć powierzenie tych zadań Innovation Software. Jesteśmy doświadczonym zespołem programistów, project managerów i testerów – specjalizujemy się w technologii PHP, dzięki czemu możesz liczyć na najwyższy poziom wsparcia w przypadku projektów korzystających z tego języka. Podsumowanie Utrzymanie aplikacji i odpowiednia opieka nad ukończonym projektem to znacznie bardziej opłacalny wybór niż tworzenie rozwiązania od nowa w razie wystąpienia problemów. Dzięki temu można sprawnie zadbać o bezpieczeństwo, funkcjonalność i użyteczność bez negatywnego wpływu na doświadczenia użytkowników. Szukając usług tego typu, warto wybrać Innovation Software – specjalizujemy się m.in. w przejmowaniu projektów po innych firmach, które z różnych względów nie podołały temu zadaniu. Jeśli chcesz postawić na profesjonalne wsparcie programistyczne, skontaktuj się z nami!
Jak wygląda przejmowanie projektów programistycznych po innych wykonawcach?
Czasami konieczna jest zmiana zespołu programistów, którzy współpracują z firmą – powodów takiego działania może być wiele. Należą do nich m.in. niewystarczająca wiedza w danej technologii, zbyt małe moce przerobowe, nieadekwatne koszty w stosunku do jakości wykonania zlecenia czy problemy komunikacyjne. Jak wygląda proces przejmowania projektów po innych wykonawcach? Co lub kogo należy zmienić, by zadbać o odpowiedni rozwój oprogramowania? Przejęcie projektu przez inny zespół lub software house może być niezbędne ze względu na różne czynniki. Najczęściej podjęcie takiej decyzji jest spowodowane rezygnacją klienta lub przedsiębiorstwa zajmującego się realizacją. W pierwszym przypadku przyczyną może być zwykłe niezadowolenie z dotychczasowej jakości pracy lub komunikacji, a także względy biznesowe. Firma programistyczna może z kolei porzucić projekt m.in. z uwagi na czynniki finansowe czy różne losowe sytuacje. W takim przypadku łatwiej jednak zadbać o komunikację poprzedniego zespołu z nowym, a tym samym przyspieszenie dość skomplikowanego procesu, jakim jest utrzymanie i opieka nad projektem podczas przejścia na usługi innej firmy. W sytuacji, która wymaga zmian w zespole, niektórzy klienci zastanawiają się również nad przeniesieniem aplikacji na inną technologię. Warto jednak pamiętać, że najczęściej problemy wynikają bezpośrednio błędów lub nieodpowiedniej komunikacji, a nie z samych wyzwań technologicznych. Z tego względu najlepiej w pierwszej kolejności zająć się znalezieniem partnera, który będzie w stanie odpowiednio wykonać powierzone zadania – aplikacja może nadal być oparta na tych samych rozwiązaniach. Oprogramowanie na zamówienie – napisanie programu od nowa czy wsparcie programistyczne w ramach utrzymania? Stan danego projektu może bardzo się różnić w zależności od standardu pracy poprzedniego zespołu. W niektórych sytuacjach próba przejęcia kodu może okazać się bardzo skomplikowana – nawet wtedy, gdy mowa o tym samym języku programowania czy frameworku. Aby mieć pewność, że całość będzie wykonana w poprawny, profesjonalny sposób, warto przede wszystkim wybrać odpowiednią firmę do realizacji zlecenia. Opieka nad sklepem internetowym, autorskim systemem czy inną witryną powinna być powierzona doświadczonemu software house, który specjalizuje się nie tylko w danej technologii, lecz także w zadaniach związanych z przejmowaniem projektów. W przypadku, gdy projekt przysparza szczególnie wielu trudności, często pojawia się myśl o napisaniu go zupełnie od nowa. Z punktu widzenia programisty może to być wygodne rozwiązanie – z wielu względów taka opcja nie będzie jednak opłacalna dla klienta. Nawet jeżeli kod przygotowany przez poprzedni zespół zawiera błędy, zwykle aplikacja jest już w zbyt zaawansowanej fazie rozwoju, żeby móc niskim kosztem przepisać ją od początku. Wprowadzenie poprawek i utrzymanie aplikacji to rozwiązanie, które wiąże się przeważnie z mniejszymi wydatkami oraz szybszą realizacją. Do tego warto zwrócić uwagę, że będzie to korzystniejsza opcja dla końcowych użytkowników, którzy nie będą musieli zmieniać swoich dotychczasowych przyzwyczajeń w ramach korzystania z danego rozwiązania. Przejmowanie projektów w Innovation Software Każda firma podchodzi do tej kwestii w nieco inny sposób – w naszym przypadku priorytetem jest zapoznanie się z aktualną sytuacją oraz dostosowanie się do potrzeb klienta. Typowy przebieg tego procesu przebiega następująco: Analiza aktualnego środowiska. Wykonanie testów i określenie czynności, które mają być wykonane. Przygotowanie planu i wykonanie przejścia wraz z pełnym przejęciem opieki nad systemami. Dla nowego zespołu, który podejmuje się opieki nad istniejącym projektem, kluczową kwestią jest weryfikacja i analiza systemu. W tym zakresie istotne będzie m.in. sprawdzenie dotychczasowej dokumentacji, odtworzenie programu oraz wykonanie testów, które mają na celu wskazanie błędów. Wszystkie z tych czynności pozwolą ocenić stopień skomplikowania poszczególnych elementów oraz jakość wykonanej pracy, co przełoży się na dalsze działania. Aby móc sprawnie przeprowadzić powyższe czynności, zespół software house powinien otrzymać niezbędne dostępy oraz możliwość weryfikacji środowiska testowego i produkcyjnego. To pozwoli na sprawdzenie ich spójności oraz funkcjonalności. Już przy pierwszych testach dokonujemy weryfikacji kodu źródłowego, a także działania programu w poszczególnych środowiskach. Nasz zespół sporządza listę rozbieżności, aby móc następnie zaktualizować oprogramowanie, uzupełnić brakujące elementy lub zmienić części systemu. Pracujemy zgodnie z ustalonym harmonogramem, który pozwala sprawnie naprawić błędy i problemy dotyczące danego projektu. Co jest potrzebne do przejęcia opieki nad projektem? Podstawą jest dostęp do kodu źródłowego, a także do serwera, na którym jest hostowana aplikacja. Bez tego nie będzie możliwe zapoznanie się z danym rozwiązaniem, a tym samym – wprowadzenie niezbędnych zmian. Niezbędne jest także określenie odpowiednich ram czasowych, podczas których firma musi zapewnić swoim klientom dostęp do starszej wersji aplikacji lub alternatywne rozwiązanie. Cały proces zajmuje przeważnie od 2 do 3 tygodni – czas jest zależny przede wszystkim od poziomu skomplikowania projektu. Proces przejęcia projektu po innym zespole krok po kroku Powyższy opis to dość ogólne spojrzenie na proces przejęcia projektu – warto nieco bardziej szczegółowo skupić się na tej kwestii. W przypadku Innovation Software praca nad tego typu zleceniami przebiega w kilku prostych krokach. Zapoznanie się z firmą klienta, założeniami oraz planami dotyczącymi oprogramowania. Dokładny audyt kodu oraz dokumentacji. Estymacje pierwszych prac – klient może zlecić także kilka zadań na próbę. Ocena współpracy oparta na krótkiej rozmowie z klientem. Dostarczanie wyceny planowanych prac, a także maksymalnej estymacji czasowej. Zlecenie pełnego zakresu prac przez klienta. Przy każdej realizacji uwzględniamy najistotniejsze kwestie związane z zarządzaniem projektem informatycznym, takie jak bezpieczeństwo, bieżące aktualizacje czy dokładne testowanie. Gdy projekt zostanie już całkowicie przejęty przez nasz zespół, następuje standardowa faza wykonywania zadań, testów oraz regularnych release’ów nowych wersji (np. cotygodniowych). Innovations Software zapewnia kompletną opiekę nad sklepem internetowym oraz innymi rozwiązaniami – nie tylko rozwój oprogramowania, lecz także utrzymanie aplikacji po udostępnieniu jej użytkownikom. Innovation Software to doświadczona firma programistyczna, która specjalizuje się w utrzymaniu i opiece. Zawsze dostosowujemy się do potrzeb projektu, aby móc spełnić wszystkie wymagania naszych klientów. Jeśli potrzebujesz pilnej wymiany obecnego zespołu software house, zapewnimy Twojej firmie pełne wsparcie programistyczne – skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej.
Jak rozwinąć/ udoskonalić działalność e-commerce?
Innowacyjne rozwiązania cyfrowe z roku na rok zyskują na swym znaczeniu. Dziś stają się kluczowe nie tylko dla dużych firm o globalnym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku, ale także dla mniejszych przedsiębiorstw, które chcą sprawnie skalować swój biznes i utrzymać tym samym przewagę konkurencyjną. Wraz z rozwojem nowych technologii coraz więcej sklepów e-commerce działających dotychczas offline zauważa potrzebę przeniesienia swojego biznesu do Internetu, wykorzystując do tego nowoczesne platformy sprzedażowe. Silna marka powinna bowiem nadążać za tempem dokonujących się zmian i wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów, zwinnie dostosowując się do ich potrzeb. Nowoczesna, zaawansowana technologicznie witryna umożliwia efektywną obsługę klienta i polepsza doświadczenia użytkowników, co przekłada się na wzrost konwersji. Sprawdź, w jaki sposób można skutecznie rozwinąć lub udoskonalić działalność e-commerce. Najlepsze systemy do zarządzania sklepem internetowym Efektywne utrzymanie i rozwój sklepu internetowego jest możliwe dzięki wsparciu nowoczesnych platform sprzedażowych. Zaawansowane rozwiązania programistyczne dedykowane branży e-commerce pozwalają firmom skutecznie docierać z ofertą do szerszej grupy odbiorców, a ponadto umożliwiają rozwój sprzedaży wielokanałowej oraz sprawną integrację kluczowych systemów i procesów biznesowych. Na globalnym rynku e-commerce przodują dwa giganty: WooComerce oraz PrestaShop, które – jako doświadczony software house – często rekomendujemy również naszym Partnerom. Oba rozwiązania są platformami typu open-source, dzięki czemu są powszechnie dostępne, a ich kod źródłowy jest udostępniany na podstawie licencji pozwalającej każdemu na czytanie, modyfikowanie czy redystrybucję oprogramowania. WordPress (WooCommerce) WordPress to najpopularniejszy CMS, który dzięki instalacji wtyczki WooCommerce umożliwia obsługę sprzedaży i swobodne zarządzanie sklepem internetowym z poziomu panelu administracyjnego. WooCoomerce jest bowiem elastyczną i konfiguralną platformą e-commerce zbudowaną z REST API, co gwarantuje łatwą skalowalność i możliwość integracji z niemal każdą usługą. Dzięki temu, że Woocommerce bazuje na WordPressie, system ten okazuje się bardzo dobrym wsparciem dla SEO pozwalającym na poprawną optymalizację e-sklepu, generowanie dużego ruchu w serwisie i osiąganie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. WooCommerce posiada rosnącą kolekcję użytecznych wtyczek i motywów, które w Innovation Software wykorzystujemy do rozszerzania i rozbudowywania funkcjonalności poszczególnych sklepów, dostosowując je do unikalnych potrzeb naszych Partnerów. Możliwość doinstalowania gotowych integracji pozwala nam w łatwy sposób skalować platformę wraz z rozwojem biznesów współpracujących z nami firm. PrestaShop Równie chętnie wybieranym rozwiązaniem do budowy platform sprzedażowych okazuje się PrestaShop. System ten bazuje na wydajnym frameworku PHP – Symfony, oferując wszelkie funkcjonalności niezbędne do efektywnego zarządzania sklepem internetowym. Jako Innovation Software cenimy tę platformę przede wszystkim za jej kompleksowość. PrestaShop zawiera bowiem w swoim standardzie wszystkie potrzebne usługi e-commerce, które nie wymagają dodatkowej instalacji – łącznie ze zmianą języków, automatycznym generowaniem faktur, statystykami czy importem danych. Wtyczki jako sposób na zwiększenie funkcjonalności platformy Rozbudowa istniejących aplikacji/sklepów internetowych to coś, co na pewnym etapie działalności rozważa każda firma działająca w branży e-commerce. Dlatego tworząc produkty cyfrowe w Innovation Software, zawsze mamy na uwadze możliwość ich łatwego rozwijania w przyszłości. W przypadku platform sprzedażowych takich jak WooCommerce czy PrestaShop zadanie to umożliwiają regularnie publikowane wtyczki i motywy. Wtyczki do WooCommerce Platforma ta posiada bogaty katalog wtyczek z oficjalnego repozytorium WordPressa, jak i innych, darmowych lub płatnych rozszerzeń. Jednak to, o co warto zadbać na samym początku po konfiguracji nowego sklepu, to podpięcie do witryny narzędzia Google Analytics. Integracja WooCommerce z GA pozwala poprzez śledzenie sesji, użytkowników czy zdarzeń lepiej zrozumieć zachowanie klientów, trafniej rozpoznać ich potrzeby i w rezultacie znacząco poprawić wyniki sprzedażowe. Innymi wtyczkami, które mogą okazać się użyteczne, są m.in.: WPML – przydaje się w sytuacji, gdy strona ma wiele języków (pozwala dodać tłumaczenia dla wszystkich elementów zawartości witryny); Yoast SEO – służy do weryfikacji strony pod kątem przyjazności SEO i czytelności (za jej pomocą można np. dodać dynamiczne mapy strony, meta opisy itp.); SiteGround Security lub Wordfence – wtyczki zapewniające bezpieczeństwo witryny, które jest niezwykle ważną częścią usług hostingowych (gwarantują m.in. bezpieczeństwo logowania, skanowanie witryny WordPress w poszukiwaniu luk w zabezpieczeniach, ostrzeganie o zagrożeniach, automatyczne blokowanie podejrzanych adresów IP); wtyczki do cachowania – ich wybór determinowany jest przez hosting i możliwości serwera; polecaną wtyczką jest np. W3 Total Cache (wtyczki pamięci podręcznej korzystnie wpływają na szybkość i wydajność witryny, ponieważ zapisują kopię zawartości strony w pamięci serwera podczas jej pierwszego załadowania, a przy kolejnych odwiedzinach korzystają z zapisanych plików zamiast ponownego pobierania całej zawartości witryny, co przy dużym ruchu w serwisie i obciążeniu serwera mogłoby powodować wydłużenie czasu ładowania). W niektórych przypadkach mogą okazać się użyteczne również dodatkowe wtyczki, np. do płatności, fakturowania czy obsługi maili. Wybór możliwych rozszerzeń jest ogromny, dlatego w Innovation Software zawsze dostosowujemy implementowane funkcje do indywidualnych potrzeb i wymagań każdego biznesu, oferując naszym Partnerom rozwiązania w pełni dopasowane do specyfiki ich działalności. Wtyczki do PrestaShop Jak wspomniano, PrestaShop już w swojej standardowej wersji oferuje zdecydowaną większość funkcji, które są niezbędne do kompleksowej obsługi platformy sprzedażowej i efektywnego zarządzania sklepem internetowym. Wobec tego system ten w wielu przypadkach nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych wtyczek lub rozszerzeń, oferując często własne moduły, które świetnie spełniają indywidualne oczekiwania klientów. To, co niekiedy można udoskonalić za pomocą dedykowanych wtyczek, to obsługa wysyłki i płatności. W tym zakresie użyteczne okazują się moduły takie jak: PrestaShop Checkout – wtyczka do zarządzania wszystkimi rodzajami płatności z wykorzystaniem interfejsu PrestaShop; Skrill – jest pomocna w przypadku sprzedaży międzynarodowej w wielu walutach. Aktualizacje oprogramowania sklepu Jedną z zalet platform open-source takich jak WooCommerce i PrestaShop jest ich popularność, za którą stoi duża community skoncentrowana na ich stałym rozwoju. Aktualizacja oprogramowania niesie ze sobą nowe funkcjonalności i ulepszenia, a wraz z wydaniem nowej wersji systemu zwykle szybko pojawiają się również kompatybilne z nią wtyczki umożliwiające rozbudowę istniejącego sklepu internetowego. Z tego powodu warto na bieżąco aktualizować platformę sprzedażową i jej rozszerzenia, pamiętając o uprzednim sprawdzeniu najnowszej aktualizacji na serwerze testowym. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z oficjalnych wtyczek WordPress, które mają wsparcie i są stale rozwijane, a ich support jest aktywny i na bieżąco pomaga w rozwiązywaniu pojawiających się problemów. Natomiast w przypadku płatnych rozszerzeń spoza repozytorium WP należy każdorazowo sprawdzić, czy ich dostawca je wciąż wspiera i regularnie aktualizuje. Ważną kwestię stanowi ponadto fakt, że przestarzałe, niepoddawane aktualizacjom oprogramowanie zapewnia niższy poziom bezpieczeństwa i negatywnie wpływa na ogólną wydajność strony. To kolejny powód, dla którego w […]
Albo… Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
zadzwoń pod nr: +48 534 737 735