Twoja Firma potrzebuje szybkiej reakcji programistów
w przypadku nagłej awarii oprogramowania?
Sprawdź Naszą usługę utrzymania i opieki
z czasem reakcji do 2h.

Utrzymanie i rozwój Twojego oprogramowania z SLA do 2h

Zapewniamy specjalną usługę utrzymania i opieki z czasem reakcji w ciągu 2h od zgłoszenia awarii. Jest ona dedykowana Klientom, których oprogramowanie jest szczególnie narażone na awarie. Rekomendujemy ją m.in. Firmom, których produkt dopiero trafił na rynek, a także przedstawicielom branży e-commerce, dla których awaria platformy sprzedażowej oznacza utratę Klienta i brak przychodów.

Wykrycie lub zgłoszenie problemu

Programista Innovation Software wykryje awarię za pośrednictwem systemu monitoringu lub zostanie ona zgłoszona przez Klienta.

Podjęcie reakcji do 2h

Developer zareaguje na pojawienie się usterki w ciągu 2h od zgłoszenia.

Szybka naprawa

W zależności od skomplikowania awarii, zostanie ona naprawiona w możliwie najkrótszym czasie.

Rozwiązanie długoterminowe

Zaproponowanie działań, które pozwolą rozwiązać problem długoterminowo i zapobiegną pojawianiu się awarii w przyszłości.

Szukasz nowego Partnera IT?

Umów się na krótką i niezobowiązującą rozmowę, podczas której dokładniej omówimy Twój projekt. Zaproponujemy najlepsze możliwe rozwiązanie, gwarantując opiekę nad Twoim oprogramowaniem 24/7.

UMÓW SPOTKANIE
SLA Z CZASEM REAKCJI DO 2H W PRZYPADKU AWARII

Co zmieni się w Twojej Firmie dzięki tej usłudze?

  • Koniec z utratą potencjalnych przychodów. Platforma, która ulega częstym awariom będzie skutecznie odstraszać potencjalnych Klientów i uniemożliwiać im finalizację np. procesów zakupowych. Tracisz wtedy, kiedy Twoja Firma mogłaby zarabiać.
  • Błyskawiczny czas reakcji. Również poza standardowymi godzinami pracy, w dni ustawowo wolne i weekendy. Gwarancja opieki programistycznej 24/7 i sprawnej naprawy usterek o dowolnej porze dnia i nocy.
  • Stałe wsparcie programistyczne. Urlop programisty, L4, rezygnacja ze współpracy, a może brak kontaktu ze strony freelancera czy Software House’u? Żaden z tych czynników nie powinien powodować opóźnień w Twoim projekcie. W sytuacjach losowych zadbamy o tymczasowe przejęcie prac programistycznych przez innego developera.
  • Twój Partner IT rośnie razem z Twoim Biznesem. Odpowiadamy na zmieniające się potrzeby Twojej Firmy. Wdrożenie dodatkowych specjalistów do stałej opieki kolejnych systemów, programów czy aplikacji pozwoli utrzymać wysoką jakość wykonywanych prac przy jednocześnie możliwie krótkim czasie reakcji.

Nasze technologie

  • PHP
  • Symfony
  • Laravel
  • Reactjs
  • Vuejs
  • React Native
  • PHP
  • Symfony
  • Laravel
  • phalcon
  • Sylius
  • node.js
  • express
  • nest
  • yiiframework
  • JavaScript
  • HTML 5
  • CSS 3
  • Vue.js
  • Angular
  • React
  • jQuery
  • React Native
  • Expo
  • Flutter
  • MySQL
  • MariaDB
  • Firebird
  • mongoDB
  • SQL Server
  • PostgreSQL
  • NGINX
  • Apache
  • redis
  • LightTPD
  • DataDog
  • Fail2Ban
  • RabbitMQ
  • elastic
  • elasticsearch
  • docker
  • kubernetes
  • CICD
  • git
  • Bitbucket
  • GitLab
  • GitHub
  • Google Cloud
  • ZABBIX
  • Jenkins
  • AWS
  • kibana
  • Grafana
  • Selenium
  • cypress
  • PHPUnit
  • Jira
  • Trello
  • asana
  • ClickUp
  • YouTrack
  • slack
  • Skype
  • WhatsApp
  • Mattermost
  • Microsoft Teams
  • miro
  • Confluence
  • taskade
  • Google Calendar
  • Gmail
  • silex
  • Zend Framework
  • Laminas
  • Kohana
  • CodeIgniter
  • CakePHP
  • Sylius
  • PrestaShop
  • WooCommerce
  • Magento
  • IAI
  • BigCommerce
  • Shoper
  • shopify
  • oscommerce
  • shopGold
  • opencart

Dołącz do grona
Naszych Klientów

Zastanawiasz się, czy warto rozpocząć współpracę programistyczną z Innovation Software? Pozwól, że odpowiedzi udzielą Ci nasi dotychczasowi Klienci 🙂
Szukasz firmy godnej zaufania? Zależy Ci na dostawcy usług IT, który posiada doświadczenie w utrzymaniu i rozwoju oprogramowania? Skontaktuj się z Nami już dziś
i opowiedz Nam więcej o planach i potrzebach programistycznych Twojej Firmy.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Dowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jak szybko naprawicie usterkę w przypadku awarii?

Klientom, których oprogramowanie jest szczególnie narażone na awarie (np. w okresie powdrożeniowym) rekomendujemy skorzystanie z ofertowanej przez Nas specjalnej usługi utrzymania i opieki z czasem reakcji w ciągu 2h od zgłoszenia awarii. Rekomendujemy ją zarówno Firmom, których produkt dopiero trafił na rynek, a także przedstawicielom branży e-commerce, dla których awaria platformy sprzedażowej oznacza utratę Klienta i brak przychodów.

 

Jak wygląda proces naprawy usterki krok po kroku?

Wykrycie lub zgłoszenie problemu.
Programista Innovation Software wykryje awarię za pośrednictwem systemu monitoringu lub zostanie ona zgłoszona przez Klienta.

2. Podjęcie reakcji do 2h.

Developer zareaguje na pojawienie się usterki w ciągu 2h od zgłoszenia.

3. Szybka naprawa.

W zależności od skomplikowania awarii, zostanie ona naprawiona w możliwie najkrótszym czasie.

4. Rozwiązanie długoterminowe.

Zaproponowanie działań, które pozwolą rozwiązać problem długoterminowo i zapobiegną pojawianiu się awarii w przyszłości.

Ile kosztuje usługa utrzymania i opieki z SLA do 2h?

Nasza usługa maintenance jest rozliczana wg. zużycia godzin.

Stawki, na jakich pracujemy (dla awarii krytycznych i niekrytycznych):

  • 200 zł netto/h, kiedy działamy w godz. 9:00 – 17:00.
  • 250 zł netto/h, kiedy działamy w godz. 6:00 – 9:00 oraz 17:00 – 22:00.

We wskazanych godzinach 6:00 – 22:00 oferujemy:

  • SLA na reakcję do 2h (w tym rozwiązanie problemów krytycznych w formie tymczasowej do 2h od podjęcia reakcji).
  • SLA na reakcję do 2h oraz rozwiązanie problemów niekrytycznych w formie tymczasowej do 8h od podjęcia reakcji.
Jak szybko możliwy jest start współpracy programistycznej?

Start prac programistycznych zależny jest od wielu czynników, takich jak: zaawansowanie technologiczne projektu, wielkość, dostępność programistów, a także organizacja formalności i dostarczenie niezbędnych danych dostępowych.

Z reguły całą część organizacyjną – od pierwszego kontaktu z Klientem, przez audyt, przygotowanie specyfikacji, wycen, negocjację oferty, akceptację warunków współpracy, podpisanie umów i otrzymanie dostępów – udaje Nam się zrealizować w ciągu kilku tygodni.

Od momentu podpisania umów i zatwierdzenia planu działania, jesteśmy w stanie rozpocząć organizację prac programistów w ciągu kilku dni roboczych.

Jaki jest minimalny godzinowy zakres prac, wymagany do rozpoczęcia współpracy programistycznej?

W celu zapewnienia regularności i dostarczenia regularnych efektów, rekomendujemy, aby decydować się na skorzystanie z usługi od 40-80h/miesięcznie, ale nie jest to wymóg konieczny.

Prowadzimy projekty zarówno w wymiarze 40-80h/miesiąc, jak i projekty o wymiarze 700-800h/miesiąc.

Czy dostanę dedykowany Zespół do pracy przy moim projekcie?

Tak. Rozpoczynając nowy projekt programistyczny staramy się dobrać odpowiedni Zespół, zgodnie z oczekiwaniami Klienta. Zależy Nam na tym, aby rotacja w Zespole projektowym była na jak najniższym poziomie. Jeżeli nie występuje sytuacja losowa, Zespół jest stały.

W razie potrzeby wdrożenia nowej osoby, zawsze bierze w tym udział Project Manager oraz Tech Lead, dzięki czemu przy wsparciu w/w osób oraz prowadzeniu dokumentacji projektowej wdrożenie nowej osoby w sytuacji losowej nie jest problemem.

Jak zadbacie o jakość prac programistycznych?

Przede wszystkim, kod zawsze piszemy w zgodzie z zasadami SOLID, KISS, DRY, YAGNI.

Zależy nam na tym, aby był on czytelny i zoptymalizowany do danej sytuacji, zarówno pod kątem wydajności, jak i logiki działania.

Każdy projekt w standardzie ma wdrożone procesy:

  • code review – weryfikacja kodu przez programistów zaraz po jego utworzeniu, wg. sprawdzonych praktyk,
  • deploye na środowiska produkcyjne są usystematyzowane i wdrożone z użyciem procesu CI/CD,
  • manualne testy regresyjne Testera,
  • manualne testy funkcjonalne Testera,
  • szczegółowe i dokładne opisywanie zadań przez Project Managera,
  • stała komunikacja telefoniczna i tekstowa przez Project Managera, a także cykliczne spotkania z Zespołem projektowym,
  • konsultacje i ustalenia techniczne z udziałem Tech Leada z dużym doświadczeniem.

Poza powyższymi, chętnie zapewniamy także proces pisania testów automatycznych, w celu automatyzacji powtarzalnych zadań.

Każdy proces jest u nas opisany i ma swój początek, koniec, a także dokładne kroki, jakie należy wykonać – dzięki czemu każdy projekt jest prowadzony wg. ustalonych wewnętrznie standardów.

Czy rozwiążecie moją aktualną awarię?

Aktualnie borykasz się z problemami w Twojej aplikacji, które destabilizują Twój biznes? Zamów bezpłatny audyt i sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się z Nami!

Jesteśmy dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00.
Zadzwoń do Nas lub napisz – wybór preferowanej formy kontaktu należy do Ciebie!
Na wiadomości i formularze przesłane do godziny 15:00 staramy się odpisywać tego samego dnia.
Stawiamy na sprawne procesowanie zgłoszeń od naszych potencjalnych Klientów.

Porozmawiaj z Nami o współpracy programistycznej dla Twojej Firmy!

  • na wiadomości wysłane do godziny 15:00 odpowiadamy tego samego dnia,
  • gwarantujemy darmową wycenę projektu,
  • przeprowadzamy szczegółową analizę i wycenę projektu z estymacjami maksymalnymi,
  • nasz zespół stale się rozwija – obecnie liczymy 40+ specjalistów,
  • działamy w branży IT od 2015 roku,
  • Twoje cele biznesowe zawsze stawiamy na pierwszym miejscu,
  • zrealizowaliśmy dziesiątki autorskich projektów, a także rozwijaliśmy istniejące już aplikacje i platformy

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Innovation Software Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żmigrodzkiej 81-83 lok. 203; 51-130 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: hello@innovationsoftware.pl. WięcejMniej