Utrzymanie, opieka i rozwój istniejącego oprogramowania.
Zadbaj o aplikacje, platformy i systemy działające w Twojej Firmie.
Rozpocznij współpracę programistyczną
z doświadczonym Partnerem IT.

Twoja Firma posiada oprogramowanie, z którym pracuje na co dzień, ale wymaga modernizacji? Chcesz wdrożyć nowe funkcje i usprawnienia? A może Twoja platforma jest narażona na awarie i wymaga natychmiastowej naprawy usterek 24/7?
Zgłoś się do Innovation Software! Jesteśmy Software House’m działającym w branży od 2015 roku. Mamy na swoim koncie dziesiątki przejęć projektów programistycznych i kontynuacji prac po innych wykonawcach. Umiemy pracować z istniejącym już oprogramowaniem, również tym nieco starszym. Zajmujemy się modernizacją, rozwojem i usprawnieniem aplikacji, platform i systemów dla firm z wielu branży. 

Programiści, którym możesz zaufać

W 2023 roku Innovation Software znalazła się w gronie 10% najlepszych firm programistycznych, według portalu Clutch.co
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.

Szukasz nowego Partnera IT?

Umów się na krótką i niezobowiązującą rozmowę, podczas której dokładniej omówimy Twój projekt. Poznaj Nasz proces współpracy i uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania

UMÓW SPOTKANIE

Nasze technologie

  • PHP
  • Symfony
  • Laravel
  • Reactjs
  • Vuejs
  • React Native
  • PHP
  • Symfony
  • Laravel
  • phalcon
  • Sylius
  • node.js
  • express
  • nest
  • yiiframework
  • JavaScript
  • HTML 5
  • CSS 3
  • Vue.js
  • Angular
  • React
  • jQuery
  • React Native
  • Expo
  • Flutter
  • MySQL
  • MariaDB
  • Firebird
  • mongoDB
  • SQL Server
  • PostgreSQL
  • NGINX
  • Apache
  • redis
  • LightTPD
  • DataDog
  • Fail2Ban
  • RabbitMQ
  • elastic
  • elasticsearch
  • docker
  • kubernetes
  • CICD
  • git
  • Bitbucket
  • GitLab
  • GitHub
  • Google Cloud
  • ZABBIX
  • Jenkins
  • AWS
  • kibana
  • Grafana
  • Selenium
  • cypress
  • PHPUnit
  • Jira
  • Trello
  • asana
  • ClickUp
  • YouTrack
  • slack
  • Skype
  • WhatsApp
  • Mattermost
  • Microsoft Teams
  • miro
  • Confluence
  • taskade
  • Google Calendar
  • Gmail
  • silex
  • Zend Framework
  • Laminas
  • Kohana
  • CodeIgniter
  • CakePHP
  • Sylius
  • PrestaShop
  • WooCommerce
  • Magento
  • IAI
  • BigCommerce
  • Shoper
  • shopify
  • oscommerce
  • shopGold
  • opencart

Jak wygląda współpraca z Innovation Software?

Omówienie potrzeb

Audyt i oferta

Podpisanie umów

Opieka i rozwój
Twojego systemu

Sprawdź Nasz proces współpracy.

PRZED ROZPOCZĘCIEM WSPÓŁPRACY PROGRAMISTYCZNEJ

Zacznijmy od przeprowadzenia audytu w Twojej Firmie

Dowiedz się więcej na temat darmowego audytu oprogramowania
lub wypełnij poniższy formularz.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

    Chcę otrzymać bezpłatny audyt programistyczny
    Preferowana forma kontaktu*
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Innovation Software Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żmigrodzkiej 81-83 lok. 203; 51-130 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: hello@innovationsoftware.pl. WięcejMniej

    0 -osobowy zespół
    0 + lat w branży
    0 + zrealizowanych projektów

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak wygląda proces przejęcia projektu programistycznego od innego wykonawcy?

    Proces przejęcia projektu programistycznego wg Innovation Software przebiega następująco:

    1. Zapoznanie się z firmą klienta, założeniami oraz planami dotyczącymi oprogramowania.
    2. Dokładny audyt kodu oraz dokumentacji.
    3. Estymacje pierwszych prac – klient może zlecić także kilka zadań na próbę.
    4. Ocena współpracy oparta na krótkiej rozmowie z klientem.
    5. Dostarczanie wyceny planowanych prac, a także maksymalnej estymacji czasowej.
    6. Zlecenie pełnego zakresu prac przez klienta.

     

    Przy każdej realizacji uwzględniamy najistotniejsze kwestie związane z zarządzaniem projektem informatycznym, takie jak bezpieczeństwo, bieżące aktualizacje czy dokładne testowanie. Gdy projekt zostanie już całkowicie przejęty przez nasz zespół, następuje standardowa faza wykonywania zadań, testów oraz regularnych release’ów nowych wersji (np. cotygodniowych). 

    Posiadamy doświadczenie w przejmowaniu opieki nad projektami IT takimi jak:

    • aplikacje webowe (PHP, Symfony, Laravel),
    • aplikacje mobilne (React Native, Flutter),
    • platformy sprzedażowe (Woocommerce, Prestashop, Sylius, Magento, IdoSell, a także dedykowane oprogramowanie),
    • autorskie systemy CRM,
    • autorskie systemy do zarządzania firmą (typu ERP),
    • systemy tzw. “legacy”.
    Jak szybko możliwy jest start prac developerów?

    Start prac programistycznych zależny jest od wielu czynników, takich jak: zaawansowanie technologiczne projektu, wielkość, dostępność programistów, a także organizacja formalności i dostarczenie niezbędnych danych dostępowych.

    Z reguły całą część organizacyjną – od pierwszego kontaktu z Klientem, przez audyt, przygotowanie specyfikacji, wycen, negocjację oferty, akceptację warunków współpracy, podpisanie umów i otrzymanie dostępów – udaje Nam się zrealizować w ciągu kilku tygodni.

    Od momentu podpisania umów i zatwierdzenia planu działania, jesteśmy w stanie rozpocząć organizację prac programistów w ciągu kilku dni roboczych.

    Co w przypadku awarii oprogramowania? Jak szybko naprawicie usterkę?

    Klientom, których oprogramowanie jest szczególnie narażone na awarie (np. w okresie powdrożeniowym) rekomendujemy skorzystanie z ofertowanej przez Nas specjalnej usługi utrzymania i opieki z czasem reakcji w ciągu 2h od zgłoszenia awarii. Rekomendujemy ją zarówno Firmom, których produkt dopiero trafił na rynek, a także przedstawicielom branży e-commerce, dla których awaria platformy sprzedażowej oznacza utratę Klienta i brak przychodów.

     

    Jak wyglada proces naprawy usterki krok po kroku?

    1. Wykrycie lub zgłoszenie problemu.

    Programista Innovation Software wykryje awarię za pośrednictwem systemu monitoringu lub zostanie ona zgłoszona przez Klienta.

    2. Podjęcie reakcji do 2h.

    Developer zareaguje na pojawienie się usterki w ciągu 2h od zgłoszenia.

    3. Szybka naprawa. 

    W zależności od skomplikowania awarii, zostanie ona naprawiona w możliwie najkrótszym czasie.

    4. Rozwiązanie długoterminowe.

    Zaproponowanie działań, które pozwolą rozwiązać problem długoterminowo i zapobiegną pojawianiu się awarii w przyszłości.

    Czy muszę wykupić pakiet godzinowy na dany miesiąc?

    Korzystając ze wsparcia programistycznego Innovation Software nie ma konieczności wykupu pakietów godzinowych na dany miesiąc. Zakres prac ustalany jest na bieżąco, w zależności od Twojego zapotrzebowania i możliwości finansowych.

    Jakiej wysokości są zaliczki?

    Nie stosujemy systemu zaliczkowego, ani płatności po realizacji całego zlecenia. Rozliczamy się na bieżąco na podstawie faktur wystawianych z reguły co tydzień za pracę nad realizowanymi zadaniami.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Sprawdź sekcję Q&A, w której kompleksowo odpowiadamy na wszystkie niewiadome.

    Utrzymanie i rozwój Twojego oprogramowania z SLA do 2h

    Zapewniamy specjalną usługę utrzymania i opieki z czasem reakcji w ciągu 2h od zgłoszenia awarii. Jest ona dedykowana Klientom, których oprogramowanie jest szczególnie narażone na awarie. Rekomendujemy ją m.in. Firmom, których produkt dopiero trafił na rynek, a także przedstawicielom branży e-commerce, dla których awaria platformy sprzedażowej oznacza utratę Klienta i brak przychodów.

    Poznaj usługę utrzymania i opieki z czasem reakcji do 2h w przypadku awarii.

    CO NAS WYRÓŻNIA

    Dlaczego warto wybrać Innovation Software?

    • 40+
      specjalistów w zespole

    • skalowalny
      zespół projektowy

    • dostęp do naszego
      know-how

    • dobre
      praktyki
      programistyczne

    • sprawna
      komunikacja

    • wybór formy
      komunikacji
      należy do Ciebie

    • wycena z
      estymacjami
      maksymalnymi

    • gwarancja
      dotrzymania budżetu

    • brak długoterminowych
      zobowiązań

    • skupiamy się na Twoich
      celach biznesowych

    • dokumentacja
      projektowa

    • przekazujemy
      prawa
      autorskie

    Przeczytaj więcej o tym, co wyróżnia Nas w branży IT.

    DBAMY O ROZWÓJ I UTRZYMANIE OPROGRAMOWANIA NASZYCH KLIENTÓW

    Sprawdź, z kim współpracujemy na co dzień

    Dołącz do grona
    Naszych Klientów

    Zastanawiasz się, czy warto rozpocząć współpracę programistyczną z Innovation Software? Pozwól, że odpowiedzi udzielą Ci nasi dotychczasowi Klienci 🙂
    Szukasz firmy godnej zaufania? Zależy Ci na dostawcy usług IT, który posiada doświadczenie w utrzymaniu i rozwoju oprogramowania? Skontaktuj się z Nami już dziś
    i opowiedz Nam więcej o planach i potrzebach programistycznych Twojej Firmy.

    Porozmawiajmy o Twoim projekcie

    Sprawdź branże, z którymi współpracujemy

    Na przestrzeni lat mieliśmy przyjemność mieliśmy przyjemność współpracować z licznymi firmami, zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
    Nasi Klienci są reprezentantami różnych branż, takich jak:

    branża
    logistyczna

    branża
    odzieżowa

    branża
    farmaceutyczna

    branża
    motoryzacyjna

    branża
    budowlana

    Rozwiązania programistyczne autorstwa Innovation Software na co dzień wykorzystywane są m.in. przez:

    kancelarie

    księgarnie internetowe

    sklepy florystyczne

    Jesteśmy otwarci na poszerzanie współprac o nowe branże

    Twoja branża nie znajduje się jeszcze na liście Naszych współprac? To nie problem!
    Jesteśmy specjalistami, którzy szybko się uczą. Gwarantujemy błyskawiczne wdrożenie się w nowy projekt.

    Jesteśmy programistami, którzy zrozumieją Twój biznes!

    Skorzystaj z usług doświadczonego Software House’u.
    Porozmawiaj z Nami o możliwości opieki i rozwoju oprogramowania w Twojej Firmie.

    Porozmawiajmy o twoim projekcie

    Zobacz efekty Naszych prac

    • Księgarnia internetowa i antykwariat Tezeusz

      Gruntowna modernizacja i rozwój platformy e-commerce www.tezeusz.pl. Przejęcie prac projektowych po innym zespole Software House, zmiana podejścia do problemów Klienta. Realizacja projektu metodą małych kroków – wdrażanie poprawek stopniowo, dzięki czemu Klient widział efekty zmian znacznie szybciej niż
      w przypadku całościowej przebudowy serwisu.

      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • wzrost przychodów,
      • budowa inteligentnej wyszukiwarki,
      • przyspieszenie strony,
      • wzrost przepustowości
    • Platforma sprzedażowa Hanipol

      Długoterminowa współpraca, bazująca na utrzymaniu i opiece platformy sprzedażowej B2B. Przejęliśmy prace projektowe po innym Software House. Utworzyliśmy dokumentację projektową i wdrożyliśmy liczne usprawnienia w procesie sprzedażowym Klienta.

      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • liczne usprawnienia procesu zakupowego, m.in. w obrębie dodawania produktów do “ulubionych” oraz sprawne usuwanie produktów z koszyka,
      • usprawniony proces logowania i rejestracji,
      • utworzona dokumentacja projektowa i czysty kod
    • Platforma sprzedażowa Motochemia

      Przejęcie prac programistycznych po innych wykonawcach. Obsługa prężnie działającego e-commerce B2C z branży motoryzacyjnej. Utrzymanie i opieka sklepu internetowego, funkcjonującego w oparciu o osCommerce. Zmiany w sklepie internetowym wprowadzane były stopniowo, bez konieczności zatrzymywania biznesu.

      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • wdrożenie nowego wyglądu responsywnego sklepu internetowego,
      • zbudowanie programu lojalnościowego od podstaw,
      • wdrożenie repozytorium kodu.
    • Platforma sprzedażowa Skup Książek

      Utrzymanie i rozwój platformy służącej do sprzedaży detalicznej książek bezpośrednio przez czytelników. Przejęcie projektu po innej Firmie Programistycznej i kontynuacja prac rozwojowych.
      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • rozbudowa mechanizmu do wyceny książek,
      • integracja z przesyłkami InPost, usprawniająca proces nadania paczki,
      • skaner numeru ISBN, usprawniający proces dodawania książki do systemu, bez konieczności ręcznego wpisywania danych.

       

    • Aplikacja webowa Market Monitor

      Budowa aplikacji webowej do monitorowania i automatyzacji aktualizacji cen na portalach aukcyjnych.
      Aplikacje jest odpowiedzią na potrzeby firm prowadzących działalność sprzedażową za pośrednictwem portali aukcyjnych. Market Monitor obecnie zintegrowany jest z takimi platformami jak: Allegro, Allegro.cz, Empik.

      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • integracja z wieloma platformami aukcyjnymi,
      • panel do zarządzania produktami,
      • zarządzanie politykami cenowymi,
      • możliwość grupowania produktów.

       

    • Aplikacje webowe Grupy CARGO

      Utrzymanie i rozwój dwóch aplikacji webowych CARGO – prace programistyczne prowadzone przez skalowany zespół projektowy. Budowa autorskiego oprogramowania od podstaw
      – mikroserwisy integrujące z PKZ i PKK. Rozpoczęcie współpracy od drobnych prac programistycznych, utworzenia dokumentacji kodu i wprowadzenia regularnych testów.

      Efekty, które osiągnęliśmy:

      • wdrożenie repozytorium kodu, dokumentacji projektowej, automatyzacji procesów, CI/CD, proces code review i testy regresji,
      • dwa oddzielne mikroserwisy zintegrowanych odpowiednio z PKK i PKZ, zbudowane od podstaw,
      • przeprowadzony audyt programistyczny, dzięki któremu poznaliśmy aktualną sytuację technologiczną.

       

    Skontaktuj się z Nami!

    Jesteśmy dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00.
    Zadzwoń do Nas lub napisz – wybór preferowanej formy kontaktu należy do Ciebie!
    Na wiadomości i formularze przesłane do godziny 15:00 staramy się odpisywać tego samego dnia.
    Stawiamy na sprawne procesowanie zgłoszeń od naszych potencjalnych Klientów.

    Porozmawiaj z Nami o współpracy programistycznej dla Twojej Firmy!

    • na wiadomości wysłane do godziny 15:00 odpowiadamy tego samego dnia,
    • gwarantujemy darmową wycenę projektu,
    • przeprowadzamy szczegółową analizę i wycenę projektu z estymacjami maksymalnymi,
    • nasz zespół stale się rozwija – obecnie liczymy 40+ specjalistów,
    • działamy w branży IT od 2015 roku,
    • Twoje cele biznesowe zawsze stawiamy na pierwszym miejscu,
    • zrealizowaliśmy dziesiątki autorskich projektów, a także rozwijaliśmy istniejące już aplikacje i platformy

      Administratorem Państwa danych osobowych jest Innovation Software Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żmigrodzkiej 81-83 lok. 203; 51-130 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: hello@innovationsoftware.pl. WięcejMniej