Klientom, których oprogramowanie jest szczególnie narażone na awarie (np. w okresie powdrożeniowym) rekomendujemy skorzystanie z ofertowanej przez Nas specjalnej usługi utrzymania i opieki z czasem reakcji w ciągu 2h od zgłoszenia awarii. Rekomendujemy ją zarówno Firmom, których produkt dopiero trafił na rynek, a także przedstawicielom branży e-commerce, dla których awaria platformy sprzedażowej oznacza utratę Klienta i brak przychodów.
Jak wyglada proces naprawy usterki krok po kroku?
- Wykrycie lub zgłoszenie problemu.
Programista Innovation Software wykryje awarię za pośrednictwem systemu monitoringu lub zostanie ona zgłoszona przez Klienta.
2. Podjęcie reakcji do 2h.
Developer zareaguje na pojawienie się usterki w ciągu 2h od zgłoszenia.
3. Szybka naprawa.
W zależności od skomplikowania awarii, zostanie ona naprawiona w możliwie najkrótszym czasie.
4. Rozwiązanie długoterminowe.
Zaproponowanie działań, które pozwolą rozwiązać problem długoterminowo i zapobiegną pojawianiu się awarii w przyszłości.