FAQ
Rozwój e-commerce obejmuje optymalizację istniejącego sklepu. Jest to kluczowy element, który może znacząco wpłynąć na wydajność strony, doświadczenie użytkownika i finalnie na wyniki sprzedażowe.
Proces rozwoju e-commerce, zazwyczaj różni się od siebie, ponieważ zależy to od wielu czynników, takich jak skala projektu, cele biznesowe, dostępne zasoby czy poziom zaawansowania sklepu. Możemy oszacować długość projektu już po pierwszych rozmowach, kiedy lepiej poznamy specyfikę i potrzeby.
Rozwój e-commerce obejmuje także wsparcie w zakresie SEO i marketingu, które są kluczowymi elementami wpływającymi na widoczność sklepu, przyciąganie ruchu oraz zwiększenie sprzedaży. To nie dodatki, lecz fundamenty skutecznego rozwoju każdego biznesu online.
Dla małego sklepu e-commerce koszty startowe mogą wynosić od kilku tysięcy złotych, a dla średnich i dużych projektów od kilkudziesięciu tysięcy złotych. Dokładniejsze szacunkowe koszty możemy podać już na pierwszym spotkaniu, kiedy lepiej poznamy Twoją platformę i cele biznesowe.
Rozwój e-commerce obejmuje mobilną wersję sklepu. W obecnych czasach większość użytkowników przegląda internet na urządzeniach mobilnych. Responsywność i optymalizacja dla smartfonów to absolutny standard.
Nie tylko zwiększa szanse na sprzedaż, ale także buduje pozytywny wizerunek marki wśród klientów.